Zakończyło się internetowe głosowanie mieszkańców w konkursie na logo powiatu. Na nadsyłanie zgłoszeń uczestnicy mieli cztery miesiące. Komisja dokonała wyboru trzech propozycji z blisko pięćdziesięciu. W finale odbyło się internetowe głosowanie mieszkańców naszego regionu.
Logo Powiatu Tczewskiego ma być elementem oficjalnej identyfikacji wizualnej powiatu i będzie przeznaczone do celów promocyjnych. Będzie wykorzystywane na materiałach reklamowych, wydawnictwach, plakatach, spotach telewizyjnych, gadżetach okolicznościowych i w grafice internetowej. Finałową częścią konkursu na logo było głosowanie w internecie na jedną z trzech najwyżej ocenionych przez komisję prac. Jak głosowali mieszkańcy naszego regionu powiedział nam rzecznik starostwa powiatowego Marcin Stolarski.
Formalności będzie dokańczać komisja konkursowa, która ostatecznie ogłosi wynik po zsumowaniu swojej punktacji z punktami dodanymi po głosowaniu internetowym. Autor zwycięskiej pracy otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości pięciu tysięcy złotych. Autorzy pozostałych dwóch projektów finałowych otrzymają nagrody rzeczowe.