Wracamy do tematu problemów spółki Meteor. Przypomnijmy, że w ubiegłym tygodniu wielu naszych widzów zgłaszało nam wypadające kursy. Autobusy jeździły nieregularnie, a powodem takiej sytuacji miał być brak wystarczającej liczby kierowców.
Informację tę potwierdził nam zarówno przedstawiciel spółki Meteor jak i Zakład Usług Komunalnych, na zlecenie którego wykonywane są kursy. Przewoźnik zapewnia, że problem braku kierowców został opanowany.
Nie tylko tczewianie korzystający z komunikacji miejskiej skarżyli się na działania spółki Meteor. Kierowcy autobusów twierdzą, że firma nie oferuje im wyższych stawek za nadgodziny oraz odbiera premie za urlop na żądanie. Pracownicy firmy dodają, że często pracują po 12 godzin dziennie. Poprosiliśmy spółkę o komentarz również w tej sprawie, jednak przedstawiciel Meteora poinformował nas, że nie komentuje wewnętrznych spraw firmy.
1 KOMENTARZ
Możliwość komentowania została wyłączona.
(…)Jeden niezrealizowany kurs generuje karę dla przewoźnika wynoszącą od 300 do 500 zł.(…) To ciekawe skoro w zeszłym roku Meteor nie zrealizował 218 kursów a kara nałożona była w kwocie… 7 tys.zł!!! 218X300 zł = 65400zł! Więc miasto nie egzekwuje kar…