Pierwszego dnia wiosny w Tczewie ruszyła druga edycja kampanii edukacyjnej „MIŁO! w mieście” skierowana do tczewskich przedszkoli i szkół podstawowych. Akcja ma na celu zmniejszenie odsetka dzieci dowożonych samochodem do przedszkoli i szkół i zachęcenie ich do korzystania z roweru, hulajnogi, autobusu czy chodzenia pieszo.
Kampania edukacyjna „MIŁO! w mieście” będzie prowadzona przez cztery miesiące w okresie od marca do czerwca. Jest ona realizowana przez Urząd Miejski w Tczewie we współpracy ze Spółdzielnią Socjalną „Heca”, w skład której wchodzą Tczewscy Kurierzy Rowerowi.
Urząd Miejski podkreśla, że podczas spacerów i dojazdów na rowerach czyi hulajnogach dzieci poznają swoje miasta, uczą się orientacji w przestrzeni, co pomaga w nabieraniu samodzielności w codziennych czynnościach. W akcji „MIŁO! w mieście” bierze udział większość tczewskich szkół podstawowych oraz niepublicznych przedszkoli.