Wydział Rozwoju Miasta przygotował strategię promocyjną sprzedaży terenów jednostki wojskowej.
Wydział rozwoju miasta urzędu miejskiego opracowuje strategię marketingowo-promocyjną mającą na celu znalezienie inwestorów na terenie byłej jednostki wojskowej.
Była jednostka wojskowa to 19 hektarowa pustynia w sercu miasta. Jak będzie zagospodarowany ten teren? Tego dokładnie nie wiadomo, chociaż została sporządzona koncepcja podziału działek i ich przeznaczenia z bardzo ważnym układem dróg. Po pracach urbanistów i zmianach prawnych, najważniejszym zadaniem jest znalezienie inwestorów. Jak ich szukać? Nad tym od wielu miesięcy pracuje wydział rozwoju miasta. Niebawem wystartuje kampania promocyjna, mająca przyciągnąć inwestorów do Tczewa – miastu zależy na koncernach międzynarodowych, dlatego w materiałach wymieniane są korporacje, jakie już w Tczewie zainwestowały: Flextronics, Eaton, Gemalto.
Jak będzie wyglądać teren wojskowy po latach? Aby odpowiedzieć na to pytanie, trzeba poczekać.