O Moście Tczewskim znów jest głośno i to w skali ogólnopolskiej. Dzięki Nutelli i Polskiemu Towarzystwu Turystyczno-Krajoznawczemu XIX-wieczny zabytek pojawił się na słoikach kremu czekoladowego wraz z piętnastoma innymi ciekawymi miejscami z całej Polski. Społecznicy zamierzają wysłać słoiki z mostem do przedstawicieli rządu z prośbą o spełnienie obietnic.
Most Tczewski to temat, który cyklicznie pojawia się w mediach z uwagi na jego niekończącą się odbudowę. Niektórzy mieszkańcy żartobliwie komentują, że niedługo ten zabytek znajdą nawet w lodówce. Tak się składa, że… obecnie jest to możliwe. Wnętrze XIX-wiecznej kratownicy Mostu Tczewskiego wraz z innymi piętnastoma miejscami z Polski trafiło na etykietę kremu czekoladowego. Dodatkowo na bulwarze w sąsiedztwie mostu stanęła ramka do robienia zdjęć w kształcie słoika. To element akcji „Nutella kocha Polskę”.
16 wyjątkowych miejsc, które wytypował producent kremu czekoladowego, zostały pozytywnie zaopiniowane przez Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze. Społeczny Komitet Odbudowy Mostu uważa, że pojawienie się kratownicy na etykietach produktu dostępnego w całym kraju może pomóc w promocji zabytku. Społecznicy nie zapominają o niespełnionych obietnicach rządzących na temat przekazania środków na dokończenie odbudowy.