Sztuka zarządzania doświadczeniami klientów była tematem przewodnim kolejnego spotkania kobiet biznesu w Domu Przedsiębiorcy.
Wydarzenie było też okazją do podsumowania projektu Akademia Menadżerki. Praktyczne warsztaty dla przedsiębiorczych pań dotyczyły pojęcia o nazwie Customer Experience. Co to takiego? Chodzi o wykorzystywanie doświadczeń klienta.
Podczas spotkania prezentowano sposoby reklamy i przykłady błędów ekspozycji produktów i także przedstawiania zakresu usługi. Omawiano również jak urządzać przestrzeń dla klienta oraz jak zmienić witrynę sklepową. Część dotyczyła ekspozycji wnętrz, którą przygotowała specjalistka w tej dziedzinie Małgorzata Truchlińska.
Spotkanie było również okazją do podsumowania Akademii Menadżerki, projektu który miał na celu przygotować biznesowo Panie do prowadzenia własnej firmy lub jej rozwoju. Akademia opierała się na czterech spotkaniach szkoleniowych. Były to 32 godziny warsztatowe dużej dawki wiedzy i umiejętności przydatnych w każdym biznesie. Z projektu skorzystało 17 kobiet, które otrzymały certyfikat Ambasadorki kobiecych biznesów. W związku z dużym zainteresowaniem z Akademii Menadżerki w przyszłym roku planowana jest jego reedycja, a kolejne spotkanie kobiet biznesu w tczewskim Domu Przedsiębiorcy zaplanowano już w styczniu.
Możliwość komentowania została wyłączona.