Widz telewizji Tetka zauważył, że system informacyjny na dworcu autobusowym węzła transportowego wymaga naprawy. Od wielu miesięcy nie działa duży telebim, blisko połowa monitorów na peronach nie działa, bądź jest zdjęta. Tczewianin twierdzi również, że jeden biletomat na całe miasto to za mało. O wyjaśnienia w tej sprawie poprosiliśmy dyrektora Zakładu Usług Komunalnych Przemysława Boleskiego.
Zintegrowany węzeł transportowy to inwestycja, z której tczewski samorząd może być dumny. Wielokrotnie nagradzana w konkursach krajowych i wojewódzkich przez urbanistów także prezydenta RP jako nowoczesna przestrzeń funkcjonalna, gdzie łączą się różne rodzaje transportu – kolejowy, autobusowy miejski i pozamiejski, samochodowy i rowerowy. Elementami tej przestrzeni są dworzec autobusowy, układ drogowy z tunelem, wielki parking oraz system informacyjny.
Jeden z mieszkańców Tczewa zauważył, że właśnie system informacyjny szwankuje, uważa, że należy przywrócić jego funkjconalność. Za utrzymanie węzła odpowiedzialny jest Zakład Usług Komunalnych. Dyrektora tczewskiego ZUKu-u Przemysława Boleskiego zapytaliśmy o problemy związane z systemem informacyjnym, czyli nieczynne monitory informacyjne na peronach dworca autobusowego i niedziałający telebim.
Dyrektor ZUK potwierdził, że samorząd poszukiwał zewnętrznego operatora, który zainwestowałby w zakup i instalację swojego telebimu. Na nowym telebimie pojawiałyby sie informacje miejskie jak i komercyjne. Ostatecznie jednak żadna firma na to się nie zdecydowała.